תקשורת חווייתית

החיים מלאים בחוויות.
חוויות מרגשות, חוויות מפתיעות, חוויות שמעלות חיוך, חוויות שמשאירות טעם של עוד. חוויות יכולות גם לספק נקודת מבט אחרת, כזו שלא חשבת עליה עד היום…

גם במגזר העסקי יש משמעות עצומה לעולם החוויות.
כל מותג מקיים מערכות יחסים עסקיות עם גורמים חיצוניים ופנימיים – ואחת הדרכים האפקטיביות ביותר להעצים אותן היא באמצעות תקשורת חווייתית.
באמצעות הטמעת מסרים שיווקיים בתמהיל הכולל את כל 5 החושים – משפיעה התקשורת החווייתית על תפיסת הלקוחות את המותג ועל תחושותיהם כלפיו – ויוצרת ביניהם חיבור הדוק לאורך זמן.